Често задавани въпроси (FAQ)
?
Как да се регистрирам?

Създаването на профил в www.detski-igrachki.bg ще Ви улесни при проследяване на направените поръчки.

Процесът на регистрация е лесен и изисква само основна лична информация: имена, телефонен номер, пощенски адрес и адрес за доставка.

Можете да се регистрирате, преди да започнете да търсите продукти в нашия сайт или непосредствено при създаване на поръчка.

Регистрационният формуляр се попълва веднъж и трябва само да влезете в профила си.

За въпроси, можете да се свържете с нас на електронна поща: info@detski-igrachki.bg.

 

Как да се регистрирам в www.detski-igrachki.bg в няколко лесни стъпки?

?
Как да избера продукт?

Продуктите на сайта са категоризирани в зависимост от приложението им.

Ако не знаете към каква категория принадлежи продуктът, който Ви интересува, можете да използвате полето за търсене, разположено в горната част на всяка страница вдясно. В това поле можете да въведете ключова дума като например вид на търсения артикул, продуктов код, търговска марка и т.н. След като разгледате продукта, който искате да закупите, ще забележите бутон "Купи". Ако кликнете върху този бутон, ще бъдете информирани, че избраният продукт е добавен към вашата количка.

Това ще бъде сигнализирано както от натискания бутон, така и от "Вашия профил", който ще добави продукта към списъка.

Можете да добавите един и същ продукт в кошницата си, можете да изберете желания размер или цвят, ако тази опция е налична.

?
Как да направя поръчка?

След като сте направили всичките си покупки, трябва само да кликнете върху страницата "Количка" и всички продукти, които сте включили в пазарската си кошница, ще се появят. Не е задължително да сте регистрирани, за да направите първата си поръчка.

Потребителски профил имат всички клиенти на магазина, които са реализирали поне една поръчка. Потребителският профил се създава автоматично при поръчка и може да бъде достъпен по всяко време. Тук може да следите статуса на активните си поръчки.

Ползвайки своя потребителски акаунт, няма да Ви се налага да въвеждате своите данни всеки път, когато искате да поръчате някой от нашите продукти.

Също така можете да се възползвате от отстъпки и промоции. Секцията „Как да се регистрирам?“ ще Ви даде повече информация относно самия процес.

 

ВНИМАНИЕ! За да активирате профила си, трябва да проверите вашата електронна поща, предвидена за регистрация, и да потвърдите, че това е вашият адрес. Не забравяйте да предоставите адрес, на който имате постоянен достъп, ще получите тук всички данни, свързани с Вашата поръчка: обща цена, номер на поръчката, други данни, свързани с анулирането на поръчка и т.н.

?
Как да проверя съдържанието на кошницата?

По всяко време можете да видите всички продукти, които имате в профила си и искате да закупите. С едно кликване върху иконата на кошницата от дясната страна на страницата на сайта можете да отворите страницата, където се показват всички продукти, готови за поръчка. Също така можете лесно да изтриете продуктите от вашата кошница или да увеличите броя на продуктите, които искате.

?
Как се потвърждава поръчка?

Ще получите потвърждение с важна информация около поръчката ви на имейл адреса, който сте оставили за контакт. Ако сте поръчали повече продукти и само някои от тях са налични за изпълнение и потвърдени, ще ви уведомим, кои от тях могат да бъдат доставени и кои не.

От този момент нататък поръчката Ви ще бъде доставена в рамките на няколко работни дни.

Всички промени около поръчката Ви се виждат в секция "статус на поръчката", в клиентския ви профил в сайта www.detski-igrachki.bg

?
Какво да очаквате след завършване на Вашата поръчка?

След като изпълните поръчката, ще получите имейл, потвърждаващ подаването на поръчката и поставянето й в нашата система. На посочения от вас имейл адрес ще получите имейл с поръчаните от вас продукти и общата сума на плащането. След като направите поръчката си, може да бъдете потърсени от някой от нашите Онлайн Оператори, за да проверим данните за поръчките и дали всички други детайли около нея са наред. Ако е направена грешка, ще я коригираме своевременно и преди да ви изпратим поръчката. За допълнителни въпроси, моля, свържете се с нас на електронен адрес: info@detski-igrachki.bg, като използвате формуляра на сайта или телефонния номер: 0887 087 774 (в дните от Понеделник до Петък, в часовете между 09:00 - 17:30).

?
Какъв е методът на плащане?

Плащане при доставка, познат още като "Наложен платеж с пощенски паричен превод".

Стойността на поръчката и таксите за доставка се заплащат, когато пратката се достави от куриера.

 

?
Какви са условията на доставка?

След като направите поръчка, избраните от вас продукти са запазени в системата и изпратени за проверка в нашия склад. Ще ви уведомим по имейл, веднага щом обработим поръчката, която сте направили, като променим състоянието й в клиентската сметка - във вашия профил.

Фактът, че продуктите са запазени от системата, не е гаранция, че ще ви бъдат доставени. Означава само, че са с приоритет и влизат в контролния ни списък за изпълнение на следващия ден. Като процедура, всички поръчки, извършени в ден X, се дават за проверка и изпълнение на следващия ден. Потвърждението им може да дойде в същия ден или до 4 работни дни в зависимост от броя на поръчките, промоциите и други обстоятелства.

Извършването на поръчка чрез сайта на „Българско юначе“ ЕООД не гарантира наличието на всички продукти, по следните причини:

  • продуктите визуализирани онлайн вече не съществуват във физическия ни склад или складовете на нащите доставчици поради някоя от следните причини – изчерпана наличност, загуби, грешки в запасите и складовата система, ограничени запаси и други.
  • продуктите са дефектни или непълни, което може да бъде открито по време на процеса на тяхното потвърждение.

Гарантираме Ви, че непрекъснато работим за подобряването на системата ни и за подобряването на програмите за управление на инвентара. Качеството на услугите, които предлагаме е основен приоритет за нас, но има случаи, които все още са повлияни от човешкия фактор или технически грешки.

Продуктите (стоките) и количествата в този сайт се актуализират ежедневно. Въпреки това, някои от продуктите може да не са на разположение, независимо че постоянно се опитваме да предоставим възможно най-подробни данни за предлаганите от нас продукти. Практически, постоянно актуализираме снимките, информацията и запасите, но не можем да гарантираме, че цялата информация е пълна или без грешки.

Подробности за наличността на продуктите можете да получите, като се обадите директно на тел. 0887 087 774.

?
Как се осъществява доставка на продуктите?

Доставката на продукти от „Българско юначе“ ЕООД основно се осъществява, чрез куриерска компания „Еконт Експрес“ ООД. Стандартната цена за доставка на поръчки под 100 лева с добавен ДДС е равна на 5 лева. В зависимост от вашата дестинация и крайната стойност на вашите поръчки, транспортните разходи могат да варират.


Пратки на стойност над 100 лв с ДДС, се доставят БЕЗПЛАТНО.

След като поръчката е готова, тя ще бъде взета от куриера и ще последва пътя към вас. Куриерът ще Ви уведоми за деня на доставката. Така винаги можете да се доуточните с него за подробности около времето на доставяне, за промени в адреса на доставката и други.

Обикновено доставката се извършва на втория ден от приемането на поръчката, но една доставка може да се забави по различни причини.

Куриерът ще донесе поръчките ви на посочения от вас адрес за доставка. Моля, очаквайте го в уговорения час или прехвърлете тази задача, към оторизирано от вас лице, което да приеме и плати поръчката.

При получаване на поръчката от куриер е необходимо да проверите външността на опаковката, важно е и не трябва да има видими повреди, щети и наранявания по нея.

Ако обаче забележите, че опаковката е сериозно повредена и подозирате, че продуктът може да бъде засегнат от това, може да откажете да приемете пратката и да ни информирате за случилото се. Ако опаковката не показва никакви видими повреди, вземете пакета и подпишете потвърждението за получаването му, предоставено ви от куриера. Куриерът има задължението да предаде всяка поръчка лично и когато е необходимо да се върне за доставката й.

По правило, ако куриерът не ви намери на посочения от Вас адрес, той ще се обади на посочения от Вас телефонен номер и ще обсъди с Вас нов краен срок и час за доставка.

Ако и тогава не ви намери на адреса, поръчката ви ще бъде върната обратно на адреса, от който е изпратена. При връщането й, ще се свържем с вас, за да установим причината за отменената доставка и ще създадем нова пратка, ако това събитие е куриерска грешка.

?
Каква е процедурата при оплаквания или рекламации?

За проблеми с продукти закупени от нас, поръчки или колети, моля изпратете ни мейл с вашите данни (име, фамилия, телефонен номер, номер на поръчката) на адрес info@detski-igrachki.bg като посочите причината за жалбата. Ще Ви отговорим възможно най-скоро.

Ако сте взели поръчката си, но по-късно сте установили, че поръчаната стока не отговаря на вашите очаквания, не съвпада с действително поръчаните продукти, или са възникнали други проблеми и недоразумения, моля обадете ни се в рамките на максимум 24 часа от получаването на пратката на телефон 0887 087 774  или ни изпратете имейл с вашите данни (име, фамилия, телефон) на адрес info@detski-igrachki.bg и опишете проблема, който имате. 

В най-кратки срокове ще бъдете информирани за процедурата, която трябва да следвате.

 

При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация (да упражни правото си на гаранция, когато тя е налична) в срок от 2 години.

Потребителят може да предяви рекламацията си попълвайки Формуляр за връщане или замяна на стоки.

Изключително важно е да предоставите всички налични документи, съпътстващи Вашата поръчка (фактура, гаранционна карта, товарителница и касов бон, ако има такъв). Рекламираният/те продукт/и се изпращат от потребителя към „Българско юначе“ ЕООД с куриер за сметка на потребителя.


След като получим Ващата заявка за рекламация, тя ще бъде обработена, след което ще се свържем с Вас за уточняване на детайлите във връзка с удовлетворяване на рекламацията.  

Срокът за разглеждане на рекламациите е 30 дни и започва да тече при получаването на документите.


„Българско юначе“ ЕООД запазва правото си да не удовлетвори рекламации, за които след обработката им е установено, че не попадат в обхвата на законовата гаранция. Съответните ще бъдат върнати на клиента за сметка на „Българско юначе“ ЕООД с Констативен протокол за отказ със становище.

?
Каква е процедурата за връщане на продукти, закупени от „Българско юначе“ ЕООД?

Клиентът има право да върне артикул в срок не по-дълъг от 14 дни от датата на получаване на поръчката. В този случай е необходимо да върне пратката с куриер на адреса, от който му е изпратена заедно с подробно попълнен „Формуляр за връщане или замяна на продукт“.

„Българско юначе“ ЕООД възстановява по банков път всички суми, платени от потребителя, на банковата сметка, посочена в горепоменатия формуляр.

Транспортните разходи за връщане и замяна са за сметка на Клиента, освен в случаите когато:

  • получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;
  • грешката е настъпила в резултат на вина на "Българско юначе" ЕООД;

В тези случаи клиентът трябва да изпрати стоката с куриерска фирма „Еконт Експрес“ ОДД за сметка на "Българско юначе" ЕООД. 

ВАЖНО: Не изпращайте стоката с наложен платеж, тъй като няма да бъде приета.

 Връщането се допуска при следните условия:

  • Стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от "Българско юначе" ЕООД – фактура, касов бон, гаранционна карта (ако е била издадена такава) и „формуляр за връщане“.
  • Когато връщането на продукт е за сметка на "Българско юначе" ЕООД това става задължително с куриерска фирма „Еконт Експрес“ ООД, а не с произволно избран куриер от клиента.

 Срок за възстановяване на суми, платени чрез метод на плащане – Пощенски Паричен Превод.

  • Съгласно разпоредбите на Закона за защита на потребителите, „Българско юначе“ ЕООД възстановява на клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката.
  • „Българско юначе“ ЕООД не носи отговорност при попълнени неверни данни или непопълнени данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми, от които може да произтече удължаване на срока за възстановяване или възникване на други неудобства за клиента.
  • „Българско юначе“ ЕООД запазва право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно стоките, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.

 

 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас