Доставка

След като направите поръчка, избраните от вас продукти са запазени в системата и изпратени за проверка в нашия склад. Ще ви уведомим по имейл, веднага щом обработим поръчката, която сте направили, като променим състоянието й в клиентската сметка - във вашия профил.

 

Фактът, че продуктите са запазени от системата, не е гаранция, че ще ви бъдат доставени. Означава само, че са с приоритет и влизат в контролния ни списък за изпълнение на следващия ден. Като процедура, всички поръчки, извършени в ден X, се дават за проверка и изпълнение на следващия ден. Потвърждението им може да дойде в същия ден или до 4 работни дни в зависимост от броя на поръчките, промоциите и други обстоятелства.

 

Доставката на продукти от „Българско юначе“ ЕООД основно се осъществява, чрез куриерски компании „Еконт Експрес“ ООД и „СПИДИ“ АД.

 

В зависимост от вашата дестинация и крайната стойност на вашите поръчки, транспортните разходи могат да варират.

 

След като поръчката е готова, тя ще бъде взета от куриера и ще последва пътя към вас. Куриерът ще Ви уведоми за деня на доставката. Така винаги можете да се доуточните с него за подробности около времето на доставяне, за промени в адреса на доставката и други.

 

Обикновено доставката се извършва на втория ден от приемането на поръчката, но една доставка може да се забави по различни причини.

 

Куриерът ще донесе поръчките ви на посочения от вас адрес за доставка. Моля, очаквайте го в уговорения час или прехвърлете тази задача, към оторизирано от вас лице, което да приеме и плати поръчката.

 

При получаване на поръчката от куриер е необходимо да проверите външността на опаковката, важно е и не трябва да има видими повреди, щети и наранявания по нея.

 

Ако обаче забележите, че опаковката е сериозно повредена и подозирате, че продуктът може да бъде засегнат от това, може да откажете да приемете пратката и да ни информирате за случилото се. Ако опаковката не показва никакви видими повреди, вземете пакета и подпишете потвърждението за получаването му, предоставено ви от куриера. Куриерът има задължението да предаде всяка поръчка лично и когато е необходимо да се върне за доставката й.

 

По правило, ако куриерът не ви намери на посочения от Вас адрес, той ще се обади на посочения от Вас телефонен номер и ще обсъди с Вас нов краен срок и час за доставка.

 

Ако и тогава не ви намери на адреса, поръчката ви ще бъде върната обратно на адреса, от който е изпратена. При връщането й, ще се свържем с вас, за да установим причината за отменената доставка и ще създадем нова пратка, ако това събитие е куриерска грешка.